V současné době se stále více oblastí života přesouvá na internet, a to včetně obchodu. Logickým krokem bývá nabízení své služby nejen v kamenné prodejně, ale také on-line. Můžete získat mnoho zákazníků, kteří hledají právě vás. Důležité však bývá, aby vás našli. Jak na to? Základem úspěchu je optimalizace webu (zkráceně SEO).
Reklama nebo SEO?
Nejdůležitějším nástrojem pro přivedení nových zákazníků na vaše webové stánky bývá takzvaná optimalizace webu. Ta slouží k tomu, aby vás vyhledávače jako Google nebo Seznam našly, zobrazily web na předních příčkách a tím zvýšili šanci, že si potencionální zákazníci zvolí ve velké míře konkurence právě vás. Specialista SEO zaručí, že budete zákazníkům na očích. V porovnání s reklamou, která má časové omezení a cílí na jeden jediný web, nikoliv přímo do výsledků vyhledávání, jde o trvalou investici.
Výsledky optimalizace
SEO je komplexní soubor různých postupů, který dohromady vytvoří viditelný úspěch. Víte, jak na to? S tím vám poradí specialista SEO, který problematiku zkoumá a sleduje již celou řadu let a má bohaté zkušenosti. Díky profesionálnímu zpracování SEO se dostaví prokazatelné výsledky. Jedná se o spolehlivou formu propagace, zejména v dlouhodobém horizontu.
Postup optimalizace webu
Jako první proběhne analýza, kde v rámci auditu zhodnotí váš web, aby mohl být stanovený nejlepší plán pro budoucí optimalizaci webu. Specialisté zjistí, na jakém místě ve vyhledávačích je vaše stránka, a připraví postup pro vylepšení. Proběhne návrh klíčových slov, která budou vaši zákazníci s vaším webem vyhledávat. Linkbuilding, aby měl dobrý efekt, bude prováděný s ohledem na kvalitu zpětných odkazů, nikoliv na kvantitu. Samozřejmostí je i práce na obsahu stránek od základního vyznění až po návrh nových textů a pomoc s tvorbou článků pro blog nebo PR článků.